Service en garantie

Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel. Als U klant bij ons bent of wilt worden willen wij het U zoveel mogelijk  naar de zin maken. Wij zorgen voor de juiste keuze van U aankoop en later  voor onbezorgd fietsplezier. Ook in geval er iets niet in orde is zorgen wij voor een correcte en plezierige afhandeling hiervan.

 

SHOWROOM GIANT OL 2

 

Ons motto:Als U tevreden bent, zijn wij het ook!

 

 

Een aantal zaken waarmee wij het voor U de moeite maken om bij ons klant te zijn:

Aankoop nieuwe/gebruikte fiets:Wij  staan erop dat U altijd een proefrit maakt. Deze proefrit is uiteraard zonder verplichtingen. Neem rustig de tijd hiervoor, evt. enkele uren (bij elektrische fietsen b.v.) Wij stellen de fiets voor U op maat af en passen desgewenst div. zaken aan (o.a. zadel)

Servicepakket op nieuwe fiets:U krijgt bij ons altijd een 1e servicebeurt geheel gratis. Voor de 2e en 3e servicebeurt hoeft U slecht een deel te betalen. Als de fiets bij ons in onderhoud is kunt U gebruik maken van een leenfiets. Door een herinneringskaart maken wij U erop attent dat U fiets aan een servicebeurt toe is. Ook na langere tijd na aankoop herinneren wij U eraan het verstandig is Uw fiets voor onderhoud aan te bieden, en uiteraard wederom met een leuke korting.

Service op 2e hands fiets:Wij geven op elke 2e hands fiets met een aanschafprijs van € 150 of hoger 3 maanden garantie. Uiteraard zijn onze 2e hands fietsen 100% nagekeken,gesmeerd en afgesteld.

Zadel omruilgarantie:   Wij geven U de mogelijkheid om een bij ons aangeschaft zadel binnen een week na aankoop om te ruilen als dit zadel niet naar wens is. Uiteraard kunt U het dus goed uitproberen en mits niet beschadigd of zichtbaar gesleten,omruilen voor een ander.

Garantie afhandeling: Als een fiets of ander artikel bij ons gekocht voor garantie in aanmerking komt zullen wij dat volledig voor U afhandelen. Wij zorgen voor een nieuw vervangend onderdeel/accessoire en handelen alles naar de fabrikant af. U hoeft dus niet te wachten op een reactie van de leverancier/fabrikant maar in alle redelijkheid voorzien wij U direct van nieuw.

Schade en/of diefstal van Uw fiets:Als U Uw fiets via ENRA(één van de grootste fietsverzekeraars) verzekerd hebt tegen schade en/of diefstal, kunnen wij U direct helpen in geval van schade of diefstal. Omdat wij als tussenpersoon een A-status  hebben zijn wij bevoegd om on-line deze vervelende zaken voor U regelen. Schades  kunnen wij direct repareren en U kunt zo snel mogelijk de weg weer op. In geval van diefstal kunnen wij U direct voorzien van een nieuwe fiets. (zie de voorwaarden in uw polis)